جمعه 24 مرداد 1399
کد خبر : 236721 تاریخ ثبت : 1398/9/16 10:10:35
به کوشش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندر بوشهر و با همکاری اتاق ایران:

سمینار آموزشی مدیریت ارتباط موثر با مشتری برگزار شد

 

به همت اتاق بازرگانی بندر بوشهر و همکاری مرکز آموزش اتاق بازرگانی ایران سمینار "مدیریت ارتباط موثر با مشتری" به منظور آموزش تخصصی فعالان اقتصادی، بازرگانان و علاقه مندان  و باهدف ارتقا و بهبود کیفی فعالیتشان در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان در تاریخ 13 آذرماه 1398 در محل اتاق بازرگانی بندر بوشهر  برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بندر بوشهر این دوره که با برگزاری پیش آزمون به عنوان تعیین سطح آشنایی دانشپذیران باهدف شخصی سازی مباحث آغاز گردید بر مباحث نوین حوزه مورد بحث متمرکز بود که از مباحث کلیدی این دوره می توان به تشریح جایگاه مشتری در بازارهای رقابتی کنونی و نحوه مدیریت آن، زبان در ارتباط های کلامی و غیرکلامی با مشتریان، ابزارهای نوین عارضه یابی و اطلاع از سطح رضایت مشتریان، نحوه مدیریت مشتریان شاکی اشاره کرد این دوره با ارائه توصیه هایی طلایی در خصوص ارتباط موثر با مشتریان جمع بندی و با مباحثه و پرسش و پاسخ به پایان رسید.

این دوره به تدریس جناب آقای  دکتر  کامبیز طهرانی برگزار گردید که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

 

 

 

اخبار مرتبط
کلمات کلیدی
ثبت دیدگاه